Online Adverteren


Met het inzetten van advertenties kun je binnen no-time op de radar van je ideale klant komen. Door alle targetingmogelijkheden van vandaag de dag kun je dat precies op het juiste moment doen, wanneer je potentiële klant al naar je op zoek is. Je betaalt per advertentieklik en ziet precies hoe vaak je advertenties worden vertoond en waar.

emveewee-vector-google-results

Google Ads

Bovenaan de meestgebruikte zoekmachines is één van de meeste efficiënte manier om je product of dienst onder de aandacht te brengen.

Bing Ads

In Nederland heeft Bing, Microsoft’s zoekmachine, een relatief klein marktaandeel. Echter verschilt dat marktaandeel per doelgroep en zijn de clicks goedkoper vergeleken met Google.

Adverteren op YouTube

Een video betaald inzetten om je doelgroep kennis te laten maken met jouw product of dienst. YouTube advertenties worden ingekocht via het advertentieplatform van Google.

Display advertenties

Waar zoekmachineadvertenties (Google en Bing gebaseerd zijn op zoekwoorden, zijn displaycampagnes er om een eerste indruk te maken.

Advertenties op LinkedIn

Met een zakelijk product of dienst is LinkedIn hét platform om op te adverteren. Op dit zakelijke platform kun je targeten op o.a. job title, bedrijfsgrootte en industrie. 

Social Media Advertising

Krijg je niet meer de engagement en clicks uit je Facebook pagina zoals een paar jaar terug? Wellicht biedt adverteren op Facebook en Instagram de uitkomst.

Hoe gaat zo'n samenwerking met emveewee dan precies?

Om de meeste efficiënte aanpak te bepalen start emveewee met een intakegesprek (kosteloos). Tijdens dit gesprek horen we graag wat je doelen zijn en wat je daarvoor mogelijk al hebt geprobeerd. De volgende stap is een vervolggesprek waarin we de mogelijkheden met je bespreken. Hiervoor ontvang je 2 of 3 opties met bijbehorend investeringsplaatje. Een plan van aanpak wordt altijd op maat gemaakt.